Thursday 26 September 2013

傲將軍:「唔理點都好,總之...」

「唔理點都好,總之佢地離婚梗係個男人係出面搞三搞四!」而原來女方跟舊情人藕斷絲連,大送綠帽。

「我唔知內情,但係總之佢做一個星期就辭職好明顯係佢坐唔定!」殊不知是鹹濕上司嚇走女新人,投訴無門要劈砲。

「我無聽新歌好多年,總之呢加D歌就無以前咁好聽啦」只看TVB就以為它能代表現今流行曲的「作家」如是說。

「我唔理咩江山代有人才輩出,總之一代不如一代,後生仔識咩丫!」Old Seafood日講夜講

「我唔理咩夢想,總之搵錢唔多就係無出息,唔好同我講其他國家點點點,你買到樓咩?」

這 些三姑六婆式的評論俯拾皆是,曾經以為香港是教育水平較高的地方,數理普及,人們的思維應該較客觀理性看事實,不會任性麻目而武斷,但「教育」與「學養」 畢竟是兩碼子的事,港人得了前者,而沒有內化成為後者,成為經濟動物後,思想單一得拒絕用腦。客觀深入談究精神沒有,以一句「唔理XX,總之YY」就成了 評論員,一鎚定音,拒絕辯明,傲將軍稱之為「總之病」,此一頑疾,毒害香港。

「總之病」比愛滋病更難搞。每日都有例子:
「我唔理關請會做過咩,警察做過咩,總之老師講粗口就係錯!」不陌生吧?
「我唔理咩政治道德,總之要特首下台就係唔o岩,嘩!使唔使呀?唔應該Judge佢,要叫佢加油!」呢件事係由巨肺G.E.M.話你知。
「我唔理原因,總之我討厭政治!我唔理颱風舊圖,總之Uncle send比我就係佢影,即Share!」Ivana,我服了你。
「我唔識政治,總之社民連就係暴力!」默站行動之後還有人真心的說。
「我唔理班年青人點寫世代之爭,總之他們就是慘被洗腦吧!」而鍾祖康正正用中文,一種他認為有大缺點,會破壞人類思考能力與邏輯能力的文字,去批評年輕人。
「我無睇報紙,總之警察就一定係好人啦,你做咩唔信一哥?」警員偷拍裙底、打人、偷竊等案件,蘋果東方一個星期總不難找到,有些人就有意無意視而不見。

Common sense is not so common,多少港人的人生價值是吃喝玩樂,難得糊塗就好,社會政治太深?「我唔識!」多少人以此為榮。講邏輯,也太艱難,以偏概全、非黑即白、訴諸權 威等謬誤,犯了問題未算大,真正的問題在於自大,「想當然」,自以為是,以為朕即天下造成的「總之病」,造就今日港蛙對世事有那麼膚淺的了解。

陶傑引述日本人的網評,指不與中國人辯論,因為浪費時間。也許,港蛙的「總之病」傳播太深,要港蛙有少少常識和邏輯,可能比Fat Tsoi 找數更難。

(歡迎對號入座,樂意被插;同意的請傳給身邊港蛙,狠狠的刮一巴。以後有時間再寫。)

自覺不是的,不用對號入座啊!

1 comment: