Friday 28 February 2014

施詩然:為香港?值得嗎?

中環上兩個星期有人跳樓,係正施詩然公司隔離個幢大廈。當日中午施詩然返到公司,秘書依娃鬼叫話,律師樓的ABC竹昇妹 associate走晒出來,一見到相:「哇! 好嘔心呀呢個咪平時我去開食飯吉野家對住個位?咁得人驚,以後邊夠膽係個度食飯呀!好心佢啦,跳樓都諗下人地呀嘛,個度咁多人咁多車,一陣壓親人點算?」

施詩然呆得一陣陣。眼前的女律師,剛30歲,在外地大學畢業,斯文四正工作能力一流,但張開口,就係會叫人「跳樓的話,唔該你死開D」。sorry,施詩然真係服到貼地,我覺得以本小姐咁寸,但呢世都唔會諗到咁既野出來,而且窮盡本人既家教都唔會講得出口。

(圖:Autorun@Flickr)
兩日前明報前老總劉進圖被斬,施詩然睇到心都實埋。然後不期然諗,劉進圖,值唔值得?為左咁既香港人? They suck。他們仍在地鐵裡玩candy crush。
劉 進圖人到中年,快將五十歲了,受這六刀重創,落得床都要一個月,見到曾鈺成,第一句居然係「個政改論壇要繼續搞」。背上的傷口16cm長,施詩然想像不到 他躺著如何睡得著不痛醒。這邊廂施詩然在facebook見到關心政治的朋友,心急如焚在轉發劉進圖的消息,另一邊卻有些港女friend,不但連何俊仁 開會目及女都唔想理,仲係度share緊自己係馬會餐廳度食野既相,比較一番:「wow! 呢間乜乜既food variety 係more inclusive than 馬會既邊間餐廳! oh,好surprise!」

You know what? I am so sick of it. 你為呢D人去死、去坐監,值得咩?我的同學,眼前這位associate,讀書花的錢包括公帑,會值起碼一千萬港幣。她讀了這麼多人權、法治,乜乜盛盛, 有沒有令她得到修養、同情心,諗下人地仲乜十萬火急都要選中午在公司跳樓?
施詩然is so defeated. 從前我以為知識會有用,可以改變人。現在我知道不會、不可以、亦不可能。他們是自己選擇成為這種人的,就像《華爾街狼人》的一句:你是自己選擇走到這一步。

以 前有人覺得施詩然想離開香港是發脾氣。Well,我覺得,大家係時候認清,走,是rational choice。當你附近的人故意選擇了變成禽獸,不聞不問,你仲留低,就是讓感情蓋過了理智。你想有好的生活嗎?你可以忍受自己的子女,未來在這樣的一個 香港生活下去,而且很大機會變成同一種人,否則就要在眾人皆醉的獨醒之下痛苦過餘生?

這幾日好多人在說they can’t kill us all。施詩然記得,好耐前讀謝立文的《麥嘜算憂鬱亞熱帶》,謝立文說,「盲目的樂觀是不負責任的」。我地無謂再為自己打氣,無謂再勸大家同自己一齊沉溺,係時候抽身了。

退一步無處容身。希望劉生早日康復。

No comments:

Post a Comment